.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجوز تاسيس دانشگاه جامع مازندران صادر شد
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه بر اساس اين تصميم هر شهرستان مازندران صاحب دانشكده‌هاي مختلف مي‌شود، خاطرنشان كرد: تمام دانشكده‌هاي شهرستاني با محوريت دانشگاه جامع مازندران، اقدام به جذب و تربيت دانشجو مي‌كنند.
مجوز تاسيس دانشگاه جامع مازندران صادر شد

نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي از صدور مجوز تاسيس دانشگاه جامع مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ، سيد رمضان شجاعي بيان داشت: در جلسه امروز با وزير علوم و تحقيقات اين مجوز صادر شد و وزير علوم دستور احداث آن را در مازندران صادر كرد.
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه بر اساس اين تصميم هر شهرستان مازندران صاحب دانشكده‌هاي مختلف مي‌شود، خاطرنشان كرد: تمام دانشكده‌هاي شهرستاني با محوريت دانشگاه جامع مازندران، اقدام به جذب و تربيت دانشجو مي‌كنند.
وي بدون اعلام برآورد اعتباري براي اين دانشكده يادآور شد: احتمال دارد در يك شهرستان چند دانشكده تاسيس شود كه به اعتبارات زيادي نياز دارد.
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه سهميه پذيرش دانشجويان بومي در مازندران به دليل نداشتن دانشگاه جامع پايين است، اضافه كرد: كمتر از 50 درصد دانشجويان مازندران شاغل در دانشگاه‌هاي استان بومي هستند كه آمار پاييني است.
وي با اعلام اينكه در حال حاضر 90 درصد دانشجويان سيستان و بلوچستان در استان خود تحصيل مي‌كنند، گفت: اين اتفاق با تاسيس دانشگاه جامع در مازندران نيز مي‌افتد.
شجاعي از افزايش جذب دانشجويان بومي با تاسيس دانشگاه جامع و راه‌اندازي دانشكده‌هاي مختلف در شهرهاي مازندران خبر داد.
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي در بخش ديگري از سخنانش از صدور مجوز پارك علم و فناوري مازندران با دستور وزير علوم خبر داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 مهر 1389
درود بر شجاعی شجاع دل
نا شناس 22 مهر 1389
اقای دکتر شجاعی از تلاش شما سپاسگذاریم باز هم غیرت شما که پیگیر استان و شهرستان هستید هم این کار باعث اشتغال بعضعی از جوانان استان خواهد شد فقط اقایان باید پیگیری کنند تا این کار زودتر انجام شود .اقای دکتر تعصب شما را به استان و ساری تحسین می کنیم شما یک مرحوم کردان دیگری هستید که تلاش زیادی می کنید(ع. احمدی)
نایب الله اصغری 22 مهر 1389
هرکسی باعث رونق علم و دانش در استان مازندران بشه مطمئنا عاقبت به خیر خواهدشد دوست داران آقای دکتر شجاعیی قدر دان زحمات ایشان هستند.
نا شناس 22 مهر 1389
فلسفه دانشگاه جامع به منزله تجمیع دانشکده ها و تحت پوشش قرار دادن ان نیست از اینکه کفته میشود این تصمیم در سطح وزارت علوم صرفا برای استان مازندران گرفته شد هم صحت ندارد ضمن اینکه حضور دانشگاه در مناطق با دانشکده بسیار متفاوت میباشد بهتر است در اطلاع رسانی به مردم از ادبیات درست استفاده کنبنم بزرگنمایی همانند سیاه نمایی کار غلطی است
نا شناس 22 مهر 1389
انشاالله همه نمایندگان مازندران برای مازندران تلاش کنند . مازندران باید از همه لحاظ یک باشد
نا شناس 22 مهر 1389
تشکر از نماینده فعال شهر ساری
سبحان 22 مهر 1389
این آقای شجاعی دنبال چه چیزیه با این کارها
يو سف 22 مهر 1389
مگر دانشگاه مازندران دانشگاه جامع نيست ؟ كه در سه شهر بابلسر و بابل و ساري واقع گرديده است .در بابلسر همه رشته وجود دارد و در بابل همه رشته هاي فني وجود دارد و در ساري همه رشته هاي علوم كشاورزي وجود دارد
آيا اين سئوال مطرح نمي شود كه چرا هزينه هاي دولت بيشتر مي شود اگر قرار است دانشگاه جامع در ساري ايجاد شود . پس فلسفه وجودي دانشگاه مادر تحت عنوان دانشگاهع ماندران در بابلسر چيست؟ اگر فني و مهندسي در بابل هست پس وجود و ايجاد رشته هاي فني مهندسي در ساري آن هم در دانشگاه علوم كشاورزي چيست ؟ شايد همه بفكر ايجاد دانشگاه جامع هستند ولي متاسفانه مسائل سياسي در مازندران مزيت هاي نسبي و مطلق را كه مفاهيم ابتدايي اقتصادي هستند فراموش شده است .
من بعنوان يد مدرس دانشگاه معتقد م كه دانشگاه علوم كشاورزي ساري همان علوم كشاورزي باشد و فني مهنسي كه دانشگاه صنعتي بابل را تشكيل مي دهد به قوت خود باقي بماند و در بابلسر هم دانشگاه مازندران كه داراي رشته هاي علوم پايه و انساني و چند رشته ديگر مي باشد به قوت خود باقي بماند و مسائل سياسي و كار هاي بدون برنامه و برنامه ريزي و شتابي و آني در دستور كار قرار نگيرد اين اقدام به ضرر استان مي باشد .
البته دانشگاه علوم كشاورزي ساري همه مشكلات كشاورزي استان را حل كرده است و مي خواهد مشكلات ساير حوزه هاي علوم انساني و فني و مهندسي را در مازندران حل كند .
حسن از تهران 22 مهر 1389
دکتر خدا قوت.واقعا دست مریضاد.ارزوی دیرینه ساروی ها و مازنی ها رو بر اورده کردی.خیلی خوشحالمون کردی.خدا دلت رو شاد کنه.فقط مثل همیشه پیگیر باشین که طرح زمین نمونه.باز هم به نیابت از همه سارویهای مقیم تهران تشکر می کنیم.
بینهایت ممنون و ممنون مومنون
ابوالفضل فردوس 23 مهر 1389
به نظرمن این همه تلاش برای استقراردانشگاه جامع درساری پیشرفت علمی دودانشگاه صنعتی بابل وداننشگاه بابلسر است این کاریک هزینه بیهوده است چراکه مادربعضی ازدانشگاه های استان باظرفیت خالی مواجهیم
حسن 23 مهر 1389
من نمی دونم چرا تا ساری می خواد پیشرفت کنه همه مو به تنشون سیخ می شه.
پیشرفت ساری پیشرفت استانه و اینو هم باید اضافه کرد که مردم ساری به همراه نماینده های مقتدرشون و حضرت ایت ا... طبرسی و همین طور هادی ابراهیمی عزیز مصمم به سازندگی ساری و پیشرفت استان هستند.
کمیل از تهران 23 مهر 1389
با یک برداشت ازاد از نیچه می خوام بگم:ساری مرد زنده باد ساری.ما نسل جدید با تمام تلاش ساری جدید رو می سازیم واستان مازندران رو زنده می کنیم.ساری سالها از نداشتن دانشگاه رنج می برد.اما الان قلب و ذهنش حیات دوباره گرفته.تشکر ویژه از نماینده ها ی با غیرت و همین طور ایت ا... طبرسی و هادی ابراهیمی عزیز(کمیل عضو کانون سارویهای مقیم تهران)
حسن 23 مهر 1389
ساری مینیاتوری از تمدن هفت هزار ساله ایران بر صفحه سبز مازندران است.بوسه قلم موی دانشگاه رو بر چهره قشنگ و در واقع صورت قدسی استان یعنی ساری گرامی می داریم ما هم همانند ان دوست عزیز می گوییم ساری مرد زنده باد ساری. ماکس وبر می گه هر انقلابی فرزندان خودش رو می خوره اما امیدوارم این جنبش فکری وانقلاب علمی باعث نشه عده ای فرزند ارشد استان یعنی ساری بزرگ و سرافراز رو از روی حسادت بخورن.درود بر نماینده پر تلاش ساری شجاعی ویوسف نژاد.
محمد طاهرپور 24 مهر 1389
ضمن تشکر از آقای شجاعی و تمام کسانی که برای پیشرفت ساری تلاش می کنند، باید گفت که وجود یک دانشگاه جامع برای مرکز استان لازم و ضروری می باشد زیرا مطمئنا تاثیرات زیادی جهت توسعه و پیشرفت علمی استان خواهد داشت. ساری باید از همه لحاظ پیشرفت کرده و توسعه یابد زیرا این امر به نفع استان خواهد بود.
ساروي با تعصب 24 مهر 1389
دورود بر همه ساروي هاي با غيرت و دكتر شجاعي واقعا اين يكي از خواسته هاي به حق مردم ساري بود كه متاسفانه آنرا در گذشته به يغما برده بودند. به اونهايي كه اشكشون در اومده هم بگم خيلي زياده روي نكنن اونها تا حالا هر چي تونستن از حق ما غصب كردند مخابرات دانشگاه سازمان تبليغات و .... ولي از اين به بعد خبري نيست. بهتره برن تو خونه هاشون تا اينها رو هم از دست ندادن. درود بر همه مديران ساروي بخصوص دكتر شجاعي و آقاي ابراهيمي. ع.عمادي بچه راهبند ساري (جناب شمال نيوز لطفا درج كنيد)
نا شناس 25 مهر 1389
این مجوز اولا هیچ ربطی به این اقا ندارد دوما.....
نا شناس 25 مهر 1389
با سلام
در مورد کامنتی که دو تن از اساتید محترم اظهار نظر داشتند مبنی بر وجود دانشگاه مازندران و دانشگاه صنعتی بابل باید عرض کنم که
رشته های تحصیلی جدید و قدیمی از شاخه های فنی و مهندسی و علوم پایه و گرایشاهی انسانی و تجربی وجود دارد که متاسفانه در هیچکدام از دانشگاه های استان جذب و پذیرش دانشجو ندارند و یا در خیلی از رشته ها محدودیت جذب بسیار محدود است و مانع تحصیلی علاقمندان و گرایش اجباری انان به رشته های تحصیلی دیگر می شود.
تلاش آقای شجاعی یه کار فرا استانی و کشوری است که دانشگاه جامع که محور تحولات جدید و بروز استعدادهای جدید را رقم خواهد زد. برای ایشان آرزوی توفیق دارم. ن.م
نا شناس 25 مهر 1389
آقاي شجاعي براي اداره كل آموزش وپرورش كاري نكردي بدنه اين دستگاه تمام چپ است براي دوستان احمدي نژاد جايي وجود ندارد.
دودانگه ساری 7 بهمن 1390
تاکورشود هرکه نتواند پیشرفت ساری ببیند.دودانگه ساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.875 seconds.